Kan jij makkelijk schakelen tussen de verschillende administratieve taken? Houd jij overzicht en ben jij punctueel? Ben jij een echte teamplayer en makkelijk in omgang? Voor dit leuke team zoeken wij een nieuwe collega. Een greep uit de werkzaamheden van Administratief medewerker bij Steinweg in Amsterdam.
Als administratief medewerker van de locatie Cacao ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor de controle en financiële afwikkeling van de klant dossiers van de afdeling. Je komt in een fijn team te werken waarbij je dagelijks in contact bent met het laboratorium, de operationele afdeling, expediteurs, klanten en dienstverleners. Je verwerkt dagelijks de facturatie van afgewikkelde orders, verzorgt de maandelijkse rapportage van de voorraden aan de klanten. Je behandelt schadeclaims en onderhoudt hiervoor contact met de schade inspecteur en de klant. Voor onze klanten worden er dagelijks monsters genomen van de ladingen. Jij draagt zorg voor de verzending en de registratie van de verzonden monsters. Je werkt nauwkeurig en kan goed schakelen en prioriteiten stellen. Heb jij tevens ambitie om door te groeien? Bij een goede match behoort dit tot de mogelijkheden.
C. Steinweg-Handelsveem B.V. is een internationale dienstverlener in de opslag, stuwadoring, expeditie en andere gerelateerde logistieke diensten. Dagelijks helpen we onze klanten om hun logistieke vraagstukken op te lossen door middel van standaard- en maatwerk oplossingen.
Heb je zin om aan de slag te gaan? Ook als je jezelf niet 100% herkent in de vacature, nodigen we je van harte uit om te reageren. Dus twijfel niet en laat je gegevens achter. Wie weet werk jij binnenkort in de Amsterdamse haven!
Op de hoogte blijven van nieuws en events?
Een dagje meelopen bij een tof bedrijf in de haven kan gewoon! Wil jij eens proeven bij een mogelijke toekomstige werkgever?
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat we je de beste ervaring bieden op onze website. Als je deze site blijft gebruiken, gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord gaat.